vrijdag 26 augustus 2011

GEWONNEN!!! (Nou bijna dan)



Haai,

Ten eerste wil ik mijn volgers bedanken, ik vind het echt heel leuk dat ik nu al 3(!) volgers heb.
Gister weer mee gedaan aan volleybal, guess what?! alle drie de wedstrijden gewonnen!!!! Geen 1e, 2e of 3e plek, ma
ar het was weer gezellig. 2 wedstrijden waren echt heel spannend, ging het telkens gelijk op!! En bij allebei stonden wij op het laatst maar 1 of 2 punten voor.
Ik heb een sjaal gemaakt van een bepaalde wol die je uit elkaar moet trekken voor een heel mooi effect. Ik had hem in 3 dagen af, dus hij was eigenlijk wel makkelijk. Maar je moet er eerst wel even handigheid in krijgen...
Verder heb ik een heel mooi ceintuur, van een paar jaar oud, weer terug gevonden. Ik was hem al heel lang kwijt (mijn kamer is meestal opgeruimd, maar ik weet niet waar de opgeruimde dingen liggen...).
Dat was het wel weer voor vandaag denk ik!
Kus Kus, Marloez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten